PROTEST O coloană de tractoare se îndreaptă spre Iași

X Press
7 Min Read

UPDATE

Fermierii din Iași s-au solidarizat cu colegii din întreaga țară și au decis să participe la protestul care a cuprins România în ultimele zile.
O coloană formată din zeci de tractoare se îndreaptă de la Sârca spre Iași, având ca punct de plecare fostul staționar Helios din Târgu Frumos.

Protestul a ajuns între Rond Carefour și Rond Lețcani. De la Lețcani până la Metro, șoferii pot face chiar și 50 de minute.

Iată lista cu revendicările transportatorilor / fermierilor

1.Echivalarea categoriei B cu TR și categoriei B1 cu TR1
2. Obligativitatea înregistrarii și nu a înmatricularii la primărie cu carte de identitate si itp o măsură abuziva atât timp cât se putea înregistra cu factura de proveniență.
3.Obligativitatea inspecției tehnice periodice care nu este decât un jaf național din banii noștri atât timp cât aceasta nu este făcută faptic ci doar se eliberează un document printat conform cu producătorul.
4. Lipsa subvențiilor din conturi cu diverse tertipuri ba controale ba monitoring ba incompetența funcționarilor,ba nefunctionalitatea sistemului informatic.
5. Încasarea subvențiilor imediat ce se depune cererea în cont fără nici un fel de amânare întrucât este dreptul nostru și nu trimiterea la.banca sa plătim dobânzi și sa pierdem sume importante.
6.Legea forței majore si a calamitătilor neimplementată pentru a putea susține pe cei cu probleme financiare întrucât după 2 sau 3 ani de seceta excesiva și de inflație nejustificata la motorina,imputuri,și îngrășăminte și preturi la produse sub media europeana prin înțelegeri între multinaționale cu 60 eu față de bursa de la Paris.
7.Nesustinerea printr-un cadru legislativ adecvat fermierii romani în fața invaziei investitorilor străini care primesc credite cu dobânda 0 pentru a ne cumpăra la pachet.
8. Înțelegerile băncilor cu BNR.pentru lipsa creditării și înăsprirea condițiilor de creditare cu dobânzi groase pentru a nu putea avea rentabilitate.
9.Reglementarea pentru dodeauna privind modificarea regulilor în timpul jocului la orice nivel legislativ.
10.Lipsa legii agendei.sau mai bine zis o lege făcută cu dosul întrucât codul civil reglementează condițiile contractuale și nu mai era necesar o lege a agendei.
11. Lipsa legii prevenției și în acest caz orice instituție a statului ne-o trage din orice poziției prin multitudinea legilor care se bat cap în cap.
12.Lipsa responsabilității angajaților instituțiilor statului (spre exemplu instituția statului Apia Botoșani cu doi directori unul bețiv și excroc și celalalt absent și bețiv)
13.SCZ SI ANT cât și alte masuri la animale vămuite prin asociații atașate partidelor politice care vămuiesc banul public în interesul personal gen Moldovis Botoșani și alte asociații la nivel național,de exemplu ștergerea de datorii la bugetul statului de sume importante și 19 mi-l. Euro pentru renovarea stațiunii familiei Nechifor și la nivel.national multe altor asemeni scursuri de bani publici în interesele unor acoliți ai partidelor.
14.Agentii naționale și guvernamentale care mulg banii țării în detrimentul sectoarelor care pot aduce plus valoare în societate..
15.Vârsta la oi minim 9 dacă nu 10 nici vorbă de 6 la oi și 10ani la vaci cum zice Ministeru.

16.ANT să se dea la toate oile la fel până în 2027 .

17.SCZ la toate oile din România la fel până 2027 .

18.limitare prețului la pășunat Primari fac abuzuri foarte mari cu prețu și pășunile nu ajung de multe ori la adevărați fermieri
19.gaec 7si gaec 8 de rezolvat pentru totdeauna nu doar cu amânări
20. Acea regula cu parloaga de 10 % rectificata pe țară nu pe fermă
21.Reducerea taxelor pe muncă și relaxarea fiscală la nivelul firmelor din producția autohtona și incurajarea tuturor sectoarelor din producția interna a tuturor sectoarelor economiei românești
[12.01, 00:05] A: PROTEST național

– diminuarea RCA camioane la prag de 4.500 ron / B0 , fără implicații baar și introducerea in polita RCA a tractarilor si asistenta internațională
– ⁠posibilitate suspendare asigurări RCA/CMR/casco în cazul în care un camion nu lucrează și prelungirea automată a valabilității cu perioada în care a fost suspendată
– mărirea pragului indemnizației de deplasare neimpozabile a șoferilor pe intern și extern
– ⁠ASIGURARE DE RASPUNDERE PROFESIONALA obligatorie pentru șoferii profesioniști cu sistem de bonus/malus similar ca la RCA ul vehiculului
– ⁠restituirea accizei de motorină în 30 zile
– ⁠eliminarea concurentei neloiale a companiilor care nu detin asigurare RCA , asigurare CMR , licente si autorizatii specifice tipului de marfa transportat
– ⁠renunțarea la e-transport
– ⁠mărirea taxelor de drum nejustificate
– ⁠beneficii și fonduri europene
– ⁠tichete pentru camioanele electrice
– ⁠Beneficii fiscale pt soferii profesionisti similar cu sectorul angajatilor din constructi
– rezolvarea neregulilor cu cântarele din vămi și schimbarea cântarelor cu unele noi care să nu poate fi fentate
– rezolvarea problemele cu timpii de așteptare în vămi
– ⁠rezolvarea problemelor din port ( prioritizarea camioanelor românești )
– ⁠eliminarea sanctiunilor pentru transportatori in cazul in care furnizorul / destinatarul / beneficiarul real al marfurilor incalca prevederile legale privitoare la diversele raportari ( Sumal , E-transport , etc ), precum si sustragerea de la plata diverselor taxe ( ex accize in cazul transporturilor de bauturi alcoolice ).
– ⁠solicitări la guvernul bulgar pentru eliminarea parcării de la Ruse, în caz contrar inițierea unui parcări identice la Giurgiu
– ⁠stabilirea unui pret minim în transport
– ⁠amendă 10.000€ / factura dacă există întârzieri mai mari de 30 zile la plata facturilor către transportatori
– ⁠termen de încărcare/ descărcare maxim 2 h
– ⁠furnizorul bunurilor sa raspunda pana la suma pretului de transport in cazul in care speditia intra in faliment sau nu plateste (cum e in Franta)
– ⁠banda dedicata pentru TRANZIT liber intre RO-țările vecine
– ⁠revenirea la impozit pe venit 1% in pragul de 1.000.000€
– ⁠toate cheltuielile aferente activității sa fie deductibile din profit la trecerea impozitului pe profit
– ⁠ eliminare asigurare ROTR
– ⁠mărirea pragului pentru eliberarea licențelor la 20.000€/cap tractor

Share This Article
Leave a comment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *