Electoratul român care merge la urne și votează este cel care are vârsta peste 35 de ani. Iar acești adulți preferă să utilizeze aplicația Facebook, fiind contemporani. Avantaj ar avea Mihai Chirica, deoarece are cel mai mare număr de urmăritori pe Facebook dintre candidați, posibili votanți. Marius Bodea are o masă de 60000 de urmăritori pe Facebook, însă stă mai bine pe Tik Tok – 83000, în comparație cu Chirica, care are doar 1200 de urmăritori pe rețeaua chinezească. Cosette Chichirău are 109000 de urmăritori pe Facebook însă Tudor Ciuhodaru are mai mulți – 115000 de simpatizanți, un „bazin” apreciabil. Însă, dintre cei doi, niciunul nu stă bine pe Instagram și nici pe Tik Tok. Cum evoluează cei patru candidați principali pentru funcția de primar al Iașului? Vedeți în articolul de mai jos.
Principalul canal electoral pe care în folosește primarul actual Mihai Chirica este pagina de Facebook. Această pagină oficială deținută de către el are 145000 de următori, concurând la număr cu contracandidatul său Tudor Ciuhodaru, care are 115000 de simpatizanți. Edilul mai deține și un cont pe Instagram însă are mult mai puțini urmăritori: doar 2944 și 116 postări. De asemenea, postările publicate pe aplicația Instagram nu sunt asemănătoare cu cele de pe Facebook, în sensul că multe dintre postări sunt fotografii aeriene ale municipiului Iași sau instantanee cu lalele din centrul orașului.
Marius Bodea îl întrece pe Chirica pe Tik Tok
Pe Internet, candidatul Marius Bodea pare că stă binișor în ”fața” votanților. Pe rețeaua Facebook, Bodea are un număr relativ mic de urmăritori în raport cu contracandidatul Mihai Chirica dar și cu Tudor Ciuhodaru. Bodea are 60000 de urmăritori dar se pare că principalul canal de comunicare cu electoratul este aplicația Tik Tok , apreciată de către electoratul tânăr. Electoratul tânăr care însă nu se află în masa votanților la alegeri. Cel puțin așa a fost la ultimile alegeri. Pe rețeaua Tik Tok, Bodea are un număr destul de mare de urmăritori – 83000, în comparație cu Chirica care are un cont cu doar opt postări pentru cei 1200 de urmăritori ai săi. 
Cosette Chichirău țintește tineretul de pe Facebook
Cosette Chichirău folosește ca și principal canal de comunicare tot aplicația Facebook unde are 109000 de urmăritori. Aici postează aproape zilnic etape din campania electorală începută pe 9 mai dar și impresii personale, cum ar fi cea de 15 mai, când premierul Slovaciei, Robert Fico a fost împușcat. ”Premierul Slovac Robert Fico a fost împușcat în stradă și este în stare critică. Condamn ferm orice formă de violență. Este șocant și inacceptabil că încă se mai intâmplă atentate în Europa”, a scris ea pe rețeaua de socializare. La postare a avut 30 de like-uri și 24 de comentarii.
Tudor Ciuhodaru, următorul după Chirica, la număr de simpatizanți pe Facebook
Principalul canal de comunicare al medicului Tudor Ciuhodaru este pagina de Facebook unde are 115000 de urmăritori, un număr care îl plasează după Mihai Chirica. De exemplu, la o postare datată pe 10 iunie, la o zi de la startul campaniei electroale, Ciuhodaru avea adunate la postare peste 500 de likeuri și 104 comentarii. 
