FOTO | Val de reclamații la adresa FAN Courier Iași: întârzieri, colete deteriorate, lipsa comunicării. Compania explică situația

Xpress
5 Min Read
FOTO: Cozile de la depozitul Fan Courier de pe Calea Chișinăului au devenit o obișnuință

Clienții din Iași reclamă tot mai des probleme la FAN Courier. Oamenii spun că stau la cozi care se întind până în stradă la depozitul din Calea Chișinăului, că primesc colete întârziate sau deteriorate și că nu pot lua legătura telefonic cu sediul local. Mesajele au apărut în grupuri publice, pe pagini personale și în comentarii pe rețelele sociale.

Un client a descris public aglomerația de la depozit. „La sediul din Iași ori nu aveți telefon, ori l-ați ascuns ca să nu sune. Organizarea din 2024 a fost la pământ. Aveți nevoie de mai mulți angajați”, a scris acesta pe Facebook. El spune că a stat în frig minute bune pentru un colet care ar fi trebuit să fie livrat la adresă.

O femeie a povestit cum un cărucior pentru copii, trimis prin FAN Courier, s-a întors incomplet. „Am plătit asigurare și am declarat exact ce se află în cutie. La retur lipseau rucsacul și certificatul de autenticitate. Nu știu dacă le-a luat clientul sau curierul. Mi s-a spus că firma nu are de unde să știe ce am pus eu în colet”, a scris aceasta într-o postare publică. Femeia susține că produsul nu mai poate fi vândut și că asigurarea nu a acoperit paguba.

Alt client a reclamat că paravânturile auto comandate au ajuns rupte. „Mi-au zis că ambalarea nu a fost corectă și că agentul nu trebuia să le accepte. Am rămas cu paguba”, a declarat acesta într-un mesaj public. Un alt expeditor a transmis că două boxe de valoare au ajuns lovite în București. „Am avut poze și ambalaj complet. Am făcut reclamație, nu m-a contactat nimeni”, a spus el.

Există și nemulțumiri legate de întârzieri. O femeie afirmă că un colet trimis în 11 ale lunii a rămas blocat într-un depozit. „Nu știu unde este. Când am sunat, doamna de la call center a ridicat tonul. Mi s-a spus că unele colete ajung la timp, altele nu”, a transmis aceasta.

Sunt semnalate și probleme legate de comportamentul unor angajați. „Curieri impertinenți care nu aduc coletele la adresă, înjură și vorbesc urât”, a scris un client. Alt bărbat povestește cum tricicleta copilului său ar fi fost târâtă prin depozit. „Copertina era ruptă în mai multe locuri. Mi s-a spus că nu am completat un proces verbal la primire. Curierul nu a pomenit nimic despre asta”, a declarat acesta.

Ziarul Xpress a solicitat companiei un punct de vedere oficial. FAN Courier a transmis un răspuns semnat de Adriana Manu, Marketing & Communications Director.

„Ne aflăm în cea mai aglomerată perioadă a anului, marcată de un volum record de comenzi generate de reducerile de Black Friday. Aceste volume ridicate pot determina întârzieri temporare. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat și depunem toate eforturile pentru ca fiecare expediere să ajungă cât mai rapid la destinație”, a declarat reprezentanta companiei.

Compania spune că a extins programul de lucru al curierilor și că instalează noi lockere pentru a reduce aglomerația. „Vrem să oferim clienților posibilitatea de a ridica pachetele în intervalul orar convenabil pentru ei”, a transmis FAN Courier.

Despre reclamațiile privind colete deteriorate sau incomplete, compania afirmă că acestea sunt analizate individual. „Fiecare sesizare este analizată cu atenție de o echipă dedicată, iar soluționarea se face conform procedurilor interne”, potrivit FAN Courier. Firma adaugă că manipularea corectă depinde și de ambalare. „Ambalarea corectă a produselor are un rol esențial în prevenirea deteriorărilor. Ghidul complet este disponibil pe www.fancourier.ro”
, a precizat compania.

FAN Courier explică și motivele pentru care clienții nu reușesc să contacteze telefonic sediul din Iași. „În perioadele aglomerate, centrala poate fi ocupată de un număr mare de apeluri simultane. Recomandăm utilizarea secțiunii ‘Tracking’ sau aplicația mobilă FAN Courier”, a transmis compania.

Despre criticile legate de comportamentul angajaților, FAN Courier spune că are nevoie de informații concrete. „Pentru a putea analiza corect o situație, avem nevoie de detalii punctuale. Tratăm cu seriozitate orice sesizare primită”, a explicat firma.

Compania confirmă și investiții la nivel local. „În 2025 am investit, la Iași, o bandă automată de sortare care contribuie la eficientizarea activității din depozit și la reducerea timpilor de procesare a coletelor”, a declarat Adriana Manu.

Andrei DÎSCĂ

CITIȚI ȘI

Marile magazine din Iași folosesc contracte civile pentru a reduce taxele | 110 studenți „zilieri” lucrau noaptea la Carrefour, amendă de 100.000 lei

Zona Ciric – Aroneanu se dezvoltă rapid | Două proiecte imobiliare propuse lângă Aeroport de mai mulți afaceriști ieșeni

Share This Article
Niciun comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *